Followers

Sukan MSR

Friday, January 7, 2011

Salam. Ini adalah sedikit sedutan video semasa Sahabat MSR mengikuti aktiviti sukan. Kesian, kena berpakaian kulliyyah semasa riadhah. Sebenarnya bukan nak menyeksa pun, cuma kesempatan masa tu tiada, kita pun bukan nak sukan teruk-teruk pun, sekadar menghiburkan hati ja.

Seronok tengok sahabat-sahabat berada dalam kegembiraan. Tension kita sebagai FEI pun hilang dengan gelak tawa mereka. Rasa ukhwah tu dekat ja.

Riadhah ini dikendalikan oleh saudara Hazrul sebagai ketua unit yang dijemput dari kampus Sungai Petani. Tak pernah-pernah kita panggil budak SP ke sini, alhmdulillah, melalui cara ni, kita boleh mengenali mereka dengan lebih dekat lagi.

Ada jugak Bary dengan Azlan Rahim turut mengendalikan sukan petang tu. Nanti Asyraf uploadkan lagi k??

p/s : Thanks to Khairool Ariffin, handycam's owner. Lagi 1, jangan sekadar baca, komen la juga. Hehe....^_^

7 orang mengarut:

  1. MiszCinta03 said...:

    mcm2 glagat diorg main..lawak btol..
    kalo ader kat sne gak mesti gelak xhbis...hehehe

  1. Cayalah!! said...:

    hehehe...biasa la muslimin, cmtu la jenisnya....

  1. BumbleBee said...:

    hihihi....
    macam budak2 sekolah rendah ja.
    lepas balik sekolah terus main ngn kawan2 x sempat2 nak tukar uniform lg.hihi

  1. Cayalah!! said...:

    hehe....xpa, diorang semua ok ja....depa seronok....

  1. MiszCinta03 said...:

    depa sronok..tp time resolusi ader gak yg xpuas ati kan..hehee..mne x nya..mesti la baju dirg kotor,pastu nk wat smyg lak..sbnrnya dirg ja yg xpeka ngan aktvtit yg akn djlnkn..bkn ke da lekatkn prjalanan pgram kat pintu dewan..btol x??hehehe...

  1. Cayalah!! said...:

    ha, itu la pasal. jadual memang ada, dh pelekat kt dinding kt tandas tu.....

Post a Comment