Followers

Kunjungan Hormat GALAKSI

Tuesday, July 20, 2010
Salam.

Ahha. Lewat petang rini, umah sewa kami Asyraf telah dikunjungi oleh geng GALAKSI atau Gagasan Mahasiswa Luar Kampus INSANIAH. GALAKSI ni di bawah naungan Hal Ehwal Pelajar INSANIAH dan Majlis Perwakilan Mahasiswa melalui Biro Penempatan & Tugas-Tugas Khas.

Ramai la jugak yang datang petang tadi. Depa angkut satu van merah Abg Muaz Presiden. Antara yang termasuk dalam rombongan "nikah" tu ialah Abg Mat (Pengerusi BPT), Faiz Arshad (Pengerusi Galaksi), Arif Aiman (Drebar Van Merah), Are-Chap, Hafiz Jamaluddin dan Eisham.

Dalam kunjungan tu, kami dimaklumkan tentang info Galaksi dan hadaf ziarah mereka tu. Mereka dalam proses mengenalpasti kediaman2 mahasiswa/wi INSANIAH di seluruh Alor Setar ni dan mengumpul maklumat yang diperlukan untuk pihak INSANIAH. Bukan nak buat jahat pun, cumanya kmereka akan mudah untuk membantu para pelajar luar kampus jika berlaku sebarang kecelakaan dan masalah2 kebajikan yang lain.

Mereka datang pun dalam 10 minit ja. Mereka bagi sedikit cenderamata untuk kami dan InsyaALLAH mereka akan teruskan kunjungan mereka ke rumah2 yang lain. Asyraf doakan usaha mereka ni mendapat keberkatan dari Allah SWT.



p/s : Abg Mat tu budak rumah kami jugak....

0 orang mengarut:

Post a Comment