Followers

Makan Kenduri Padang Serai

Thursday, June 7, 2012
Salam. 

Hari ini 28hb Mei, kenduri rumah Ustazah Rafidah, kakaknya kahwin. Hari sebelumnya, ada kenduri juga di rumah Ustazah hafizah othman, kakaknya juga yang kawen, tapi tak pi pun, sebab juak-juak orang Penang tak balik mai lagi. So tak dak keta lah.

Lokasi kenduri di Padang Serai. Pergghh....dilayan maca VIP beb..sua ayam goreng, sua kek, sua roti jala. Memang sedaplah. Laksa ja yang tak sempat makan. kami sampai pun dah pukul 4 petang, tu pun masih ramai yang datang. nampak sangat banyak tetamu yang dijemput. Huhu.

Kak Mashitah ni kahwin dengan orang Indonesia, lelaki tu memang duk area-area berdekatan nie juga. Syaaban namanya, Macam-macam dugaan juga lah dalam nak mengharungi alam perkahwinan nie. Tambah-tambah berbeza negara. Macam-macam prosedur yang rumit dan susah terpaksa diharungi. tapi Alhamdulillah, semuanya selesai juga akhir.

Semoga bahagia ke anak cucu buat Kak Shitah dan Abg Syaaban.




Haziq dah tak larat nak makan dah. Kek ada lagi sepotong lagi tu.


Abang ni nama pa ntah, alumni KUIN. Tinggal area-area ni jugak.


Yassin. Drebar tetap kami. Pada syurga di wajahmu....


Ikut jugak...


En Abdul Rahim, tuan rumah. Kenduri pertama dalam keluarga.



2 orang mengarut:

  1. Anonymous said...:

    knduri asyraf baharuddin bla pulak?:)

Post a Comment