Followers

Makan Nasi Arab Lagi....

Saturday, June 16, 2012
Salam.

Selepas pulang dari rumah Pak Ngah Non seperti di entry lepas, terjumpa kawan-kawan rumah sewa yang nak keluar makan di Restoran Mekah berhampiran Tesco. Kalau diikutkan tu, memang dah kenyang sangat, tetapi memandangkan dah lama tak ke restoran ni, ikut jugak lah.

Diorang makan nasi arab ayam dengan kambing ja. Sambil borak-borak. Melepaskan diri setelah berehat sepanjang hari akibat keletihan berniaga malam sebelumnya. Nanti datanglah restoran ni. Berhampiran Tesco. Sapa orang Kedah tak tau, memang wajib buang daerah.


Farahin cover makan. Ceh.




Nasi arab ayam Haziq.


Nasi arab kambing Syafiq.


Fresh orange 2.


Ini ja yang Asyraf mintak. Barbican. RM3 kot. Nak makan, kenyang sangat.

8 orang mengarut:

  1. wah... sedapnya..... ptot sehat2 ^_____^

  1. mesti la sehat. hehe. jom, kita pi nanti ajak mama

  1. jom.... ampa 2 la blanja... huhuhu.... sy student lg... hihi

  1. mana bleh. masing2 la...huhu. inaz kan dapat PT.

  1. Anonymous said...:

    Ehem2...heheh

  1. errmmm.....mcm kenai jea...

  1. Anonymous said...:

    sapa mama?

  1. ada laa....dok leh gtau...

Post a Comment