Followers

Makan-Makan Nasi Arab Mekah

Saturday, March 24, 2012
Baru-baru ini, kami ke kedai nasi arab Mekah berhampiran Tesco Mergong. walaupun lokasi Abu Amir di Shahab lebih dekat, tetapi lokasi di sini lebih murah dan nasinya memang cukup-cukup perut sendiri. Tak macam Abu Amir, mahal sedikit ja tetapi nasinya berlambak-lambak. 

Jika diikutkan, memang di Abu Amir lebih menguntungkan tetapi memangdangkan pembaziran itu pasti berlaku, disyorkan ke Mekah je lah. Ini adalah pada hari Khamis malam jumaat, esoknya kami amal sanah madah Falsafah Islamiah. Sempat lagi yer makan dulu =)

 Syafik tak tahu nak pilih makan apa.

Syafik pening dah.... 

Depa tanya Pak Teh, nak makan apa? Pak Teh kata "makan free....."

Teh pudina. Memang sedap.

Sedap nasi arab

Minum dulu. Pak Teh sedang minum teh....

Mulut Irsyad penuh dengan makanan....

6 orang mengarut:

  1. Anonymous said...:

    amboi p adk beradik dpa je...x ajk org len pn...

  1. hehe...ni mesti hasanah...relax la...keta cukup2 5 orang jea....

  1. Anonymous said...:

    sy muslimin la...pnh jd mantee enta dlu....hehehe

  1. owwhhh....yg duk kata dik beradik nie, ada sorg jea....ntah2 adik majdi =)

  1. Anonymous said...:

    kwn2 enta jgk la...hehe

Post a Comment