Followers

Study Di Maktabah KUIN

Friday, March 16, 2012
Salam. Ini ada beberapa pic semasa group Asyraf, Irsyad dan Anas yang sedang menyiapkan tugasan madah Takhrij Hadith. Madah ini menjadi punca utama kami mengunjungi maktabah paling kerap sepanjang sejarah kami di KUIN ini. Ok la tu kan, boleh juga kami mengunjungi maktabah ini sebelum kami konvokesyen nanti. Jom lihat.


 Irsyad buat rajin.

 Irsyad duk muhong menulis.

 Rakan sekelas, Ariffin.

 Zoolhilmi di berbaju kuning.

 Irsyad mula boring.

 Akhirnya Irsyad mimpi dalam tidur.

Tiba-tiba Kak Cik dan Najihah ada di meja sebelah. 

 Maka Anas gerak Irsyad suruh bangun tidur.

 Irsyad marah Anas sebab gerak dia.

Najihah dengan Kak Cik buat tak tau jer =)

2 orang mengarut:

  1. Anonymous said...:

    tapi mu nak muhong xjadi...gmbaQ belakang tempat lain2....1 dkat belah belakang....1 lg kat depan..huhuhu...(irsyad)

  1. aku bukan nk muhong ngat pun......

Post a Comment