Followers

Ceh..Osama Mati La Sangat...

Monday, May 2, 2011
Salam.

Dalam masa beberapa hari kebelakangan ini, dunia tertumpu kepada 2 perkara besar. Pertama tentang perkahwinan Putera Williams & Kate Middleton, dan satu lagi yang lebih menarik perhatian dunia ISLAM iaitu kematian Osama Bin Laden.

Asyraf ikuti juga beberapa blog yang Asyraf follow yang menulis entry tentang Osama ini. Boleh lihat pada beberapa blog seperti:


Ini adalah sebahagian dari jutaan blogger dan web yang memperkatakan isu ini. Masing-memberi memberikat pendapat yang hampir sama, iaitu Amerika Penipu.

Sudahlah kantoi dengan photo manipulation dalam Adobe Photoshop, bila diulang balik masa lalu, dah timbul pelbagai isu dari segi kewujudannya, kesahihannya, karakternya, keturunannya dan lain-lain.

Asyraf juga mengingati balik mengenai dalil tentang khabar berita yang disampaikan oleh puak-puak kafir ini. Asyraf search di internet ja. Memang lemah sikit Asyraf ni dalam mengingati dalil sebenarnya. Kalo ingat pun, ingat kefahaman sahaja, bukan matannnya. Asyraf dapat pun Apa yang Asyraf nak cari, tapi diulasnya tentang video seks DSAI ini. Klik SINI.

Apa pun, ianya sepatutnya memberi lebih banyak kefahaman kepada umat ISLAM tentang media buruk Barat ini. Kalau sahabat-sahabat belum tahu, media-media barat semuanya di bawah milik Warrent Buffert, Raja Media Dunia. CNN, Paramount, WB, dan macam-macam lagi, semuanya di bawah tuan yang sama. Cuma salasilahnya mungkin agak jauh, tetapi nasab keturunan media itu tetap akan sampai kepada millionaire tu. Boleh rujuk kepada Prof Dato Dr. Google. Klik SINI. Tak pun rujuk di sini.

Ok lah. Baca tetap baca, komenlah sedikit, sebagai tanda interaksi. Duk rasa macam menulis sorang-sorang ja. Macam tiada pengunjung. nak sambung study jap. Pengajian Malaysia.

Baik. Wassalam.




Photo manipulation. Ada dalam Adobe Photoshop.


Lokasi yang dikatakan tempat Osama terbunuh.

Jika dilihat di TV, nampak real ja kan?? Jangan tertipu....


p/s : Komen-komen.

9 orang mengarut:

  1. aiman said...:

    hahah...ni semua kelulusan adobe la..huhu

  1. asyraf said...:

    standart la tu...gamak ana x cekap adobe ja...

  1. Afuan Shah said...:

    hahaha!!
    kalau dah kaki kencing..berlari pon bole kencing..
    nmpak sgt nipunya...

  1. saya dpt tau cerita ni , pagi td semasa belaja kereta utk ambbil lsen, ckgu 2 kata osama kene bunuh .. betol ke?.dah terjawab kat sini ..adkah ini juga betol?

  1. Anonymous said...:

    haha dah agak dah !haha tipu je kerja .

  1. asyraf said...:

    cikgu yg ajar bwak keta tu adalah sbhgian daripada jutaan umat islam Malaysia yang kurang pendedahan maklumat dlm internet. maklumat2 sperti ini bukan ada dlm paper pun. jadi kita sbgai umat ISLAM yg cakna dgn isu semasa dlm internet ni, kena lah smpaikan maklumat sebenar yg belum diketahui oleh mreka =)

  1. Anonymous said...:

    osama bin laden ni btoi2 wjud ka??ka propaganda as ngan yahudi ja?konfius la

  1. Anonymous said...:

    hmmm....cm xcaye je.......tp,osama bin laden ni wujud ke??penah dgr cite,ni sume rekaan yahudi smate2...

  1. asyraf said...:

    entah lah...baru2 ni kuar akhbar tentang bekas wartawan pakistan yang pernah berjumpa sendiri osama nie....

Post a Comment